Wednesday, September 30, 2009

Hard knock

Den här veckan har varit intensiv. Känns som dagarna bara bestått i kånkande på väskor, papper, 1,5 liters vattenflaskor, mellan punkt a och punkt b utan att någon faktor varit given. Sen när energin varit helt slut har jag åkt med metron, för att jag inte orkat gå, och sen bytt om till pyjamas, lite internet, lite mat, och sedan mer studier. Un-light.

Nu har onsdagen precis passerat, så imorrn får jag sova lite. Har förresten vääldigt svårt att vakna här i min bunker eftersom man inte kan veta ifall det är dag eller natt. Detta ledde under natten som passerade till att jag vaknade klockan 4 och sprang upp typ. Eller som igår och och förrgår då jag försov mig till exakt samma tidpunkt.

Skolan tar mig väldigt långt tillbaka, närmare bestämt till högstadiet. I måndags fick jag tillsägning för att jag inte gjort läxan, sedan fick jag läxhäfte med korsord och bilder i spanskan. På lektionerna är det upprop och de spanska eleverna spelar uno och dricker öl på rasterna.

När lugnet har lagt sig ska jag sluta tramsa här på blogspoten. Känns inte seriöst för en dam i min ålder. Nu är klockan mycket men jag kan inte låta bli att titta lite lite på miniserien jag laddat ner.

Varmaste hälsningarna till kontoret hemma nu... heja heja

No comments: