Sunday, September 27, 2009

The iland problemo

Dör lite varje gång jag tittar på den här bilden, hot. Jag skulle nog se ut som en fläskkorv i byxorna men en sådan kofta kan ingen neka mig.
För övrigt är min garderob plus min lugg de tu jag minst vill spendera tid tillsammans med just nu. Kanske inte helt sant men KLURIGT. I min trötta garderob hittas just nu fyra nyanser av trötta färger i tråkiga former. Jag känner mig lite som Rolle i Mia & Klara när han köper byxor: "jog tar fyra par svarta och två par blåa".

Det märkliga i detta drama är att jag faktiskt, tro det eller ej, just nu kan skratta till banken och ändå, inte hittar något som vill följa med mig hem i en liten kasse. Inga stövlar, eller klänningar, inte ens en väska, nu när min lackväska snart släpper i sömmarna.
Konstigt
/tjejen i hm-zipper från 2004

No comments: