Friday, September 11, 2009

Landskapsbilder
Åkte förbi snön på väg ner.. sad

Varit på stranden hela dagen och jäst. Jag ser ju ut som världens turist blek som jag är. Som ett blekansikte bland indianer. Fin strand, varmt i vattnet. Men fasen vad man blir törstig du. Och jag hade vid det laget ännu inte varit i någon supermercado för allt är stängt idag. Ni vet det är patriotisk högtidsdag. Så kände mig som en uttorkad manet.

Badi bad. Tar igen alla badtimmar äldregården stal från mig. Eller ja, det regnade iof hela juli..so..

Vi skulle käka lunch här. Bara det att...kocken satt själv och käkade lunch nåra bord brevid berättade servitören såatteee vi kunde inte beställa nåra mackor eller liknande. Men sen fick vi mackor ändå. Schysst av kocken att avbryta sin lunch
Så här såg det ut allstå. Ja, det hade varit ännu trevligare ifall man hade haft lite familj eller liknande med sig






No comments: