Friday, September 11, 2009

Uh sitter här och känner mig lite knaprig trots solskyddsfaktor. Klockan är som synes efter nio och jag och nummer ett sitter i vårt facebook-kontor. Vi ska ut ikväll, något som jag inte riktigt kan föreställa mig just nu eftersom jag sitter här och är strandfräsh. Och dricker vatten con gas. Nollprocentigt. Får hela tiden för mig att jag hör min telefon ringa.. jag tror det är ett tecken på att jag vill att den ska ringa. Ni får gärna höra av er via valfritt kommunikationsmedel så att jag inte kommer på att jag känner mig ensam eller liknande. Prease?

Är ändå lite orolig att jag ska otrivas, ni vet som man kan göra ibland. Läste min vän Stinas blogg från Lissabon och hon verkar få det brytet...håll uuuut Stinaaaa! Det smittade lite men jag tänker att på måndag ska jag ju träffa andra studenter och så. Till och med min utbyteshandledare från vxu är här på studieresa så vi ska käka middag på måndag. Service från international office sida ja.

Ska ta och duscha nu tror ja bestämt
Oh imorrn ska vi till ikea för att köpa lådor och galgar typ. Fint det

No comments: