Monday, December 21, 2009

Om jag inte missminner mig

Ja. Igår gjorde jag något avancerat; jag packade upp med en gång. Yes box. Detta för att sedan upptäcka att det redan låg saker där jag hade tänkt att lägga upp-packet. Va faan

Scenario: packar upp lilla packpåsen med viktiga sladdar och headset. Var sak har sin plats tänker jag och öppnar skrivbordslådan för detta ändamål. Om jag nu då har alla viktiga sladdar i en påse, hur kommer det sig att sladdlådan redan är knökfull? Va? Och ja, om jag inte missminner mig så hivade jag ut i alla fall fyra pappkassor full med skit innan jag åkte till Spanien. Detta för att skapa yta.

Så kan det gå. Samma sak gäller garderoben. Det är full med skit, trots att jag rensade den innan jag stack. Hm.

Nu tvättar jag i alla fall alla mina kläder för dom luktar apa aka Robertas och Katias äckliga atmosfär.

Hej hopp

1 comment:

Anonymous said...

Du får komma upp till solskensvägen, så kan vi sitta i fluffiga fleece o långkallingar tillsammans!