Monday, August 31, 2009

Reliker från ett liv

Den toppade pennburken

Från vänster: näckrospenna från Monets trädgård, dinosauriepenna från skolstart 93, NY-penna från New York, guldpenna, silverpenna, vanli, årets penna samt suddgummi från Picassomuseét

Vykort som jag köpt och menat att skicka... Ehm. Det mest tragiska är att de flesta är dubletter. Får väl förmoda att jag hade roligare saker för mig och var alldeles för upptagen. Normandie, Strasbourg (ja träffpunkt europa-resan haha), Sparreviken, Chicago, Korsika, Österrike, Hawaii

Bonusmaterial: Alla hjärtans dags-kort från Philip i andra klass.
Det är en limousine på ena sidan....

...och en örn på andra

Och sista men inte minst. Min bästa granne Malin
Hat off for you...
Smaskigt skvaller som korsade Björndalsvägen på 90-talet

Läs och häpnas. För bra för att vara sant




2 comments:

Anonymous said...

Haha det är genialt! fantastiskt kort jag gav dig.

Unknown said...

hahahaha :D