Friday, September 11, 2009

Ja, vem kom på det här med att Spanien ska käka äta frukost klockan 15, äta middag klockan 02, sola pattarna överallt, och ha vatten som (om man dricker det vill säga) smakar swimmingpool. Knasigt. Vi har bestämt träff med nummer etts kollega vid midnatt. Och det har jag fan suttit och väntat på ett tag. Jag tillhör typen som lätt kan sitta och sörpla mojitos mellan 17 och 21 för att sedan nöjd gå hem och söva. Nu får vi se hur trött en vis tröttis är inatt.
Jaha. Enligt min databurk är det två minuter kvar till att vi ska ha tagit metron och mött upp henne. Intressant. Mañana mañana

Förresten jag var väldigt hungrig efter våran session på stranden idag. Och eftersom ingenting var öppet stapplade vi förbi en kinesaffär med massa konstiga saker. Lyckades förvärva nånsorts tomatpuré, spagetti och kikärtor. Och det ska jag säga er va tamejfan det godaste jag ätit. Hunger är den bästa kryddan

Adios

2 comments:

blogstojevski said...

håll ut. allt blir bra-
ja har det lika illa här. min fru drog österut igår för att ta sig söderut. hon lyfter snart. ja savner er båda. redan.

ha det!

Camilla said...

Har nummer ett namn?
Det lättar ska du se, Helena... Smile, you´re in Spain!

Kram Camilla